Számítástechnikai szakszerviz




felsorolás Ha Ön számítástechnikai problémába ütközött, akkor a legjobb helyen jár, és két lehetőség közül választhat.

Beszállítja szervizünkbe a hibás készüléket vagy helyszíni javítást kér.

Mi az elsőt javasoljuk. Hozza be szervizünkbe a hibás készüléket!

Ha a beszállítást nem tudja (vagy nem akarja) megoldani, akkor vegye fel velünk a kapcsolatot, hívja a +36 (1) 283 7737-es telefonszámot, vagy küldjön e-mailt a ugyfelszolgalat@itman.hu címre, és a lehető legrövidebb időn belül felkeressük Önt!

felsorolás Miért ajánljuk a szervizünkben történő javítást a helyszíni javítás helyett?

Mert míg a szervizünkben történő javítás a gép teljeskörű (és díjmentes) állapotfelmérésével kezdődik, addig helyszíni javítás esetén elsődleges feladatunk az aktuális hiba feltárása, és mielőbbi javítása.

Szeretne teljes képet kapni gépe állapotáról, és bizonyosságot szerezni arról, hogy készüléke hosszú távon hibamentesen fogja Önt szolgálni?

Válassza szakszervizünket!

Ráadásul a kisebb hibákat kedvezőbb áron javítjuk!

felsorolás Ha szeretne még a javítás előtt tájékozódni a várható költségekről, Díjtáblázatunk segítségével megteheti.

felsorolás A teljes körű állapotfelmérés folyamata:

· Eszköz külső és belső tisztítása, átvizsgálása
· Terheléses, és hosszú távú tesztek futtatása
· Szükséges (az eszköz megfelelő működésének helyreállításához elengedhetetlen) beavatkozások meghatározása
· Ajánlott (az eszköz gyorsabb, megbízhatóbb működtetését lehetővé tevő) beavatkozások meghatározása
· Gazdaságossági vizsgálat
· Árajánlat készítése

felsorolás A bevizsgálás időtartama készülékenként változó

Asztali számítógép (PC) esetén 1-3 munkanap.
Notebook szoftveres és egyéb kisebb hiba esetén 1-3 munkanap.
Notebook alaplapi és egyéb nagyobb hiba esetén 1-másfél hét.
Nyomtató, alaplap, tápegység: 3-5 munkanap.

felsorolás A bevzsgálást követően értesítjük Önt az állapotfelmérés eredményéről, és árajánlatot adunk.

Tekintse meg díjtáblázatunkat, melyben megtalálja a leggyakoribb hibák javításának átlagos időigényét is, hogy minél pontosabban meg tudja határozni a várható költségeket! Az átlagos időigények becsült értékek, melyeket az eddigi munkáink során tapaszaltak alapján gyűjtöttünk össze, és nem minősülnek ajánlattételnek!

Az árajánlat jóváhagyását követően megkezdjük a javítást, majd a javított készüléket ismét teszteljük, ennek átfutása 1-2 munkanap.

 

 


ITMan a Facebook-on

Hírek

SYSADMINDAY 2011A rendszeradminisztrátorok elismeréséért 12. éve küzd a sysadminday.com,

Tovább